commundo-test.reismee.nl

Test verhaal oeganda

Hey Allemaal!!Nou nu een langer bericht!!Na een lange maar goede vlucht kwamen we vrijdag avond aan in Entebbe..
Helaas stond hier geen taxi voor ons klaar... er was wat miscomunicatie met nederland geweest want het was niet bevestigd dat we idd aanzouden komen op vrijdag.. Dus wij zelf een taxi genomen naar het ICU guesthouse en daar heerlijk geslapen.. Super vriendelijke mensen daar!Na een korte nachtrust was onze taxi er om 9uur om ons naar kamuli te brengen... Helaas ging dit niet door.. De taxi was er.. wij waren er... alleen onze magen en darmen waaren het al gelijk niet meer met ons eens..
Na een korte tocht door Kampala moesten we toch besluiten om niet 4uur te rijden naar Kamuli.. Helaas maar het was nou eenmaal zo...Afgesproken om dan maar zondag om 8uur te gaan... Nou dit ging ook nog niet lukken... Onze magen en darmen vonden het nog steeds niet leuk..
Beide beetje teleurgestelt in ons lichaam zijn we maar weer even gaan slapen.Zondag avond kwam de rest van de groep aan! het was gelijk erg gezellig!!Maandag beetje uitgeslapen en zijn we naar het ministerie gegaan.. hier gepraat met iemand die over de `Disabeld People` gaat. Erg interesant..
Heel lang in de auto gezeten en savonds kwamen we aan bij het hotel in Jinja..Al snel bleek het hotel niet toegangkelijk genoeg te zijn voor Ine, Gloria, Jasper en mijzelf.... Ine en ik konden dus ook niet douche daar..Sarah (de vrouw van de reisbegeleider sander (zij is deze week onze begeleidster)) ging gelijk heel lief de volgende dag voor ons kijken naar een ander hotel..Nadat we een super mooie dag op het project hebben gehad gingen we kijken bij 2friends.. we hadden zelf al aangegeven dat we dat hotel al gezien hadden op internet via site van Participaid en dat het toegangelijk was.. Nou en dit klopte!!
Uit eindelijk zijn we Woensdag ochtend verhuisd en hebben we lekker gedouched en heerlijk geslapen.Over het project:
Het zijn super lieve mensen hier!! willen veel van ons leren en wij leren ook veel van hun!
We zijn nu bezig om verharde paden aan te leggen tussen de huizen.. want met de rolstoelen gingen ze steeds door de modder enzow.. het is echt super mooi en we hebben hulp van local bouwvakkers!!Vandaag was ik zelf een beetje ziek.. ben na de lunch terug naar het hotel gegaan en lekker koude douche genomen en gerust.. denk dat ik beetje over verhit was ofzow.. Hoofdpijn beetje duizelig en naar gevoel in mn buik..Nu vlak voor het eten gaat alles weer goed!!Internet ligt er vaak uit vandaar weinig berichtjes!We hopen snel weer wat te kunnen mailen of iets!!Veel liefs en kusjes
Ook van Mark (die nu lekker aan een Nile beer zit)Marieke
Ps we gaan morge met de hele groep naar Kamuli!!

Commundo